Krajowa Rada Spółdzielcza serdecznie zaprasza na szkolenie on-line pt.: „Obowiązki spółdzielni w aspekcie ustaw podatkowych, w tym podatek CIT, PIT i VAT", które odbędzie się w dniu 15 grudnia 2020 r. w godzinach 10:00 - 15:00 (w tym 30 minut przeznaczonych na przerwy).

Szkolenie może być traktowane jako szkolenie uzupełniające dla lustratorów w trybie Uchwały Nr 21/2018 Zgromadzenia Ogólnego Krajowej Rady Spółdzielczej z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie kryteriów kwalifikacyjnych lustratorów, szkolenia lustratorów oraz nadawania i pozbawiania uprawnień lustratora.

Koszt uczestnictwa w szkoleniu jednej osoby wynosi 300 zł netto/os. + VAT (369 zł brutto) i obejmuje: 6 godzin dydaktycznych (45-min.) i materiały dydaktyczne. Podczas szkolenia można zadawać prowadzącemu pytania poprzez czat.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy szkoleniowej ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebne jest stabilne łącze internetowe. Nie jest wymagana instalacja jakiejkolwiek aplikacji. W dniu poprzedzającym szkolenie uczestnikom przesłane zostanie zaproszenie na szkolenie zawierające link z instrukcją logowania do platformy szkoleniowej. Wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu.

 

PROGRAM SZKOLENIA

1. Podatek CIT

a) przychody podatkowe i koszty podatkowe w aspekcie najnowszego orzecznictwa oraz interpretacji KIS - wybrane zagadnienia

b) zmiany w podatku CIT od 2020 r. z uwzględnieniem rozwiązań w czasie COVID-19

  • koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów z tytułu zapłaty za towary i usługi na rachunek bankowy inny niż zawarty na dzień zlecenia przelewu w wykazie podmiotów lub bez pośrednictwa rachunku płatniczego

  • ulga za złe długi w CIT

  • odliczanie strat podatkowych

  • odliczanie przekazanych darowizn

  • mały podatnik, a stawka podatku 9%

c) zmiany podatku CIT od 1.01.2021 r.

2. Podatek dochodowy od osób fizycznych - obowiązki płatnika, w tym:

a) zmiany w podatku PIT w 2020 r. z uwzględnieniem rozwiązań w czasie COVID-19

b) obowiązki płatnika w aspekcie najnowszego orzecznictwa oraz interpretacji KIS

c) zmiany w PIT od 2021 r.

3. Podatek od towarów i usług, w tym:

a) biała lista podatników i obowiązkowa podzielona płatność (split payment) i sankcje za jego niestosowanie oraz odpowiedzialność solidarna sprzedawcy i nabywcy

b) faktury uproszczone

c) nowy JPK_VAT od 1.10.2020 r.

d) sankcje karno-skarbowe

e) zmiany VAT w 2020 r.

f) SLIM VAT - planowane uproszczenie i unowocześnienie rozliczeń VAT:

  • ułatwienia w zakresie faktur korygujących

  • ułatwienia dla eksporterów

  • wspólne kursy walut z podatkiem dochodowym

  • wydłużony czas na odliczenie podatku naliczonego

4. Inne zmiany w podatkach i rachunkowości z uwzględnieniem rozwiązań w czasie COVID-19

 

Szkolenie poprowadzi Ewa Hrebin – ekonomistka, biegły rewident, doradca podatkowy, lustrator, autor artykułów w miesięczniku „Rachunkowość”, wieloletni wykładowca tematyki związanej z systemem podatkowym. 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (POBIERZ)

Zgłoszenia na wyżej załączonym druku należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zgłoszenia potwierdzane są mailem zwrotnym od Organizatora.

 

Wpłaty prosimy dokonać na nasze konto do 14 grudnia 2020 r.:

Krajowa Rada Spółdzielcza

Bank Spółdzielczy w Raszynie

56 8004 0002 2001 0012 0711 0001

z dopiskiem: szkolenie 15 grudnia 2020 r.

Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić Krajowej Radzie Spółdzielczej za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w terminie do 14 grudnia 2020 r. Zgłaszającemu przysługuje zwrot uiszczonej zaliczki w całości. Po tym terminie rezygnacja ze szkolenia powoduje obciążenie Zgłaszającego pełnymi kosztami uczestnictwa. Zgłaszający ma prawo zmieniać osoby delegowane na szkolenie do chwili jego rozpoczęcia bez ponoszenia dodatkowych kosztów, ale każdorazowo wymagane jest poinformowanie o tym fakcie Krajową Radę Spółdzielczą za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Krajowa Rada Spółdzielcza zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych osób.

Kontakt z zespołem właściwym do spraw szkoleń w Krajowej Radzie Spółdzielczej: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22/ 596 45 56

KONTAKT

Krajowa Rada Spółdzielcza
ul. Jasna 1
00-013 Warszawa

e-mail: krs@krs.com.pl
sekretariat tel.: 22 827 13 16, 22 59 64 500

centrala tel.: 22 59 64 300

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30.

 

Kontakt z Archiwum Krajowej Rady Spółdzielczej:
tel. kom. 536 281 663
e-mail: archiwum@krs.com.pl
Archiwum udziela informacji telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach: 11:00 - 13:00.

 

PARTNERZY

 

 

   

 

Copyright by Krajowa Rada Spółdzielcza

Projekt i wykonanie