termin: 17 lutego 2021 r. (środa), godz. 1000 – 1500
typ szkolenia: on-line (na platformie szkoleniowej ClickMeeting)
koszt: 300 zł netto/os. + VAT (369 zł brutto)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (POBIERZ)
Krajowa Rada Spółdzielcza zaprasza na szkolenie on-line pt.:
„Działalność spółdzielni w okresie epidemii",
które odbędzie się w dniu 17 lutego 2021 r. w godzinach 10:00 - 15:00 (w tym 30 minut przeznaczonych na przerwy).
Szkolenie może być traktowane jako szkolenie uzupełniające dla lustratorów w trybie Uchwały Nr 21/2018 Zgromadzenia Ogólnego Krajowej Rady Spółdzielczej z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie kryteriów kwalifikacyjnych lustratorów, szkolenia lustratorów oraz nadawania i pozbawiania uprawnień lustratora.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu jednej osoby wynosi 300 zł netto + VAT (369 zł brutto) i obejmuje: 6 godzin dydaktycznych (45-min.) i materiały dydaktyczne. Podczas szkolenia można zadawać prowadzącemu pytania poprzez czat.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy szkoleniowej ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniu potrzebne jest stabilne łącze internetowe. Nie jest wymagana instalacja jakiejkolwiek aplikacji. W dniu poprzedzającym szkolenie uczestnikom przesłane zostanie zaproszenie na szkolenie zawierające link z instrukcją logowania do platformy szkoleniowej. Wszyscy uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu.
Szkolenie poprowadzi mec. Grzegorz Abramek – radca prawny, lustrator, wykładowca tematyki związanej z prawem spółdzielczym, autor licznych publikacji dotyczących prawa spółdzielczego i problemów stosowania go w praktyce.
PROGRAM SZKOLENIA: Działalność spółdzielni w okresie epidemii
Rada nadzorcza spółdzielni
- Kompetencje i skutki przekroczenia umocowania
- Czynności w stosunku do członków zarządu
- Delegowanie członka rady do zarządu
- Organizacja pracy rady w okresie epidemii
- Regulacje szczególne ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
Regulacje szczególne w okresie COVID
- Obowiązki sprawozdawcze a COVID
- Walne zgromadzenie – regulacje szczególne w okresie epidemii
- Kadencja rady w okresie epidemii
- Podejmowanie uchwał właścicieli lokali wyrażających zgodę na dokonanie czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu a zakaz spotkań niezależnie od ich rodzaju
- Dochodzenie należności a ograniczenia egzekucji w okresie COVID
Dostęp członków do dokumentów
- Odmowa udostępnienia i jej podstawy
- Odpowiedzialność za nieudostępnienie dokumentów
- Regulacje ustawy Prawo spółdzielcze i ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych a RODO
Aktualne orzecznictwo.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (POBIERZ)
Zgłoszenia na wyżej załączonym druku należy przesłać na adres
Wpłaty prosimy dokonać na nasze konto do 16 lutego 2021 r.:
Krajowa Rada Spółdzielcza
Bank Spółdzielczy w Raszynie
56 8004 0002 2001 0012 0711 0001
z dopiskiem: szkolenie 17.02.2021 r.
Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić Krajowej Radzie Spółdzielczej za pomocą poczty elektronicznej na adres
Krajowa Rada Spółdzielcza zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych osób.
Kontakt z zespołem właściwym do spraw szkoleń w Krajowej Radzie Spółdzielczej: e-mail: